Aktuality




09.12.2015 publikoval Lukáš Hejkrlík

Změny v ceníku našich služeb od 2016

Vážení klienti,

vzhledem k tomu, že nás v roce 2016 čeká opětovné navýšení administrativních kroků, přikročili jsme k následující změně některých cen za naše služby:

 

1. Kontrolní hlášení 300 Kč / měsíc, čtvrtletí

Od nového roku přichází pro všechny plátce DPH nové hlášení, které bude administrativně a časově náročné. U všech právnických a fyzických osob, které jsou měsíčními plátci DPH, budeme účtovat 300,- Kč měsíčně za zpracování a odeslání kontrolního hlášení. U fyzických osob, které jsou čtvrtletními plátci DPH, budeme účtovat 300,- Kč za čtvrtletí. Více o kontrolním hlášení naleznete zde.

2.Příplatek za expresní zpracování účetnictví 1 000,- Kč nebo max. 50% z fakturace / měsíc, čtvrtletí

Kontrolní hlášení znatelně zvyšuje časovou náročnost, a proto klientům, kteří nedonesou účetnictví do 15. dne následujícího po zdaňovacím období DPH, budeme účtovat paušální expresní příplatek 1 000,- Kč nebo maximálně 50% z fakturace. Tímto krokem chceme apelovat na klienty, abychom měli dostatek času na zpracování a případnou korekci účetnictví. Ve výjimečných případech z vážných důvodů lze dodání dokladů v pozdějším termínu dohodnout předem.

3.Pracovní smlouvy, výpovědi 100,- Kč / ks

Od nového roku budeme za sepsání pracovní smlouvy nebo výpovědi účtovat paušální částku 100,- Kč za kus. Případně budou  klientovi nabídnuty vzory pro sestavení pracovních smluv a další formuláře (prohlášení k dani, zdravotní prohlídka, osobní dotazník, aj.) bezplatně, jejich řádné vyplnění si však již klient bude zajišťovat sám a k nám již doručí formuláře kompletně vyplněné. V takovém případě paušální částka účtována nebude.

4.Zpracování exekučních srážek ze mzdy 30,- Kč / ks / měsíc

Od nového roku budeme účtovat 30,- Kč za každou exekuci u vašich zaměstnanců. Cena zahrnuje sepsání vyrozumění exekutorovi či jinému státnímu úřadu, výpočet exekuce za daný měsíc, poštovné.

5. Zpracování dotací pro Úřad práce 50,- Kč / ks / měsíc

Od nového roku budeme účtovat 50,- Kč za každé zpracování dotací pro Úřad práce. Cena zahrnuje vyplnění formuláře a zaslání přes datovou schránku klienta nebo poštou na příslušný Úřad práce.

 

Pevně věříme, že i přes výše uvedené změny budete nadále s našimi službami spokojeni a těšíme se na další spolupráci.

S pozdravem

Bc. Lukáš Hejkrlík

jednatel

 


Zpět




Sídlo firmy

BENE CB spol. s r.o.
E. Rošického 460/12
370 05 České Budějovice
SKYPE jméno: Firma BENE CB spol. s r.o.
E-mail: office@benecb.cz

IČO: 26020718
DIČ: CZ26020718
vedená v OR u KS České Budějovice, oddlíl C vložka 9344

Provozní doba

Pondělí - čtvrtek 08:00 - 16:00
Pátek 08:00 - 13:30
Polední pauza 11:00 - 12:00

Napište nám

Zásady ochrany osobních údajů

Informace o cookies

BENE CB spol. s r.o.

Všechna práva vyhrazena © 2018