Mzdy a personalistika

Naše společnost se zabývá kompletním vedením mzdové a personální agendy klientů tak, abychom klientovi ušetřili čas a ten se tak mohl věnovat svému podnikání.. S klientem průběžně komunikujeme a předáváme si jednotlivé podklady pro správné vedení mzdové a personální agendy. Průběžně řešíme aktuální změny v zákonech, které se přímo týkají mezd a průběžně školíme naše zaměstnance. Za klienta jsme schopni zajistit veškeré činnosti spojené s vedením mzdové agendy, a to včetně odeslání mezd a povinných odvodů přímo z bankovnictví klienta. Samozřejmostí je pro nás zastupování klienta u všech státních úřadů.

 Mzdy

Pro naše klienty zajišťujeme kompletní zpracování a vedení mzdové a personální agendy. Mzdy zpracováváme podle aktuálních zákonů. Od klienta vyžadujeme v určitých termínech, vždy na začátku měsíce, doručení docházky za předchozí měsíc či nahlášení dovolených jednotlivých zaměstnanců, dále doručení dalších podkladů jako jsou cestovní příkazy, srážky z mezd, stravenky apod. Po dodání podkladů obratem klientovi zasíláme výplatní pásky jednotlivých zaměstnanců, příkaz k úhradě (mezd, odvodů na OSSZ a příslušné zdravotní pojišťovny, daní a ostatních srážek) a výplatnice. Více o mzdách naleznete zde.

 Personální agenda

Pro naše klienty zajišťujeme kompletní vedení personální agendy. Samozřejmostí je i kalkulace orientační čisté mzdy pro konkrétního zaměstnance a výše nákladů pro zaměstnavatele. Na požádání vypracujeme pracovní smlouvu/platební výměr. Klientovi vždy poskytneme veškeré formuláře, které jsou nutné pro jeho přihlášení. Více o personální agendě naleznete zde.

 vyúčtování daně ze závislé činnosti

Jednou ročně provádíme pro zaměstnance tzv. roční vyúčtování. Na základě podkladů si zaměstnanci mohou odečíst tzv. odčitatelné položky od základu daně nebo využít slevy na dani. Více o vyúčtování daně ze závislé činnosti naleznete zde.

 Bankovnictví a mzdy

Pro klienty zajistíme přímé uhrazení mezd a povinných odvodů přímo z jeho bankovnictví. Dále nabízíme možnost:

  • propojení s elektronickým platebním zařízením zákazníka
  • přímé platby v bankovním systému zákazníka (internet banking)
  • vystavení tištěných příkazů k úhradě mezd a zaslání osobě oprávněné tyto příkazy podepisovat

Zpět


Sídlo firmy

BENE CB spol. s r.o.
E. Rošického 460/12
370 05 České Budějovice
SKYPE jméno: Firma BENE CB spol. s r.o.
E-mail: office@benecb.cz

IČO: 26020718
DIČ: CZ26020718
vedená v OR u KS České Budějovice, oddlíl C vložka 9344

Provozní doba

Pondělí - čtvrtek 08:00 - 16:00
Pátek 08:00 - 13:30
Polední pauza 11:00 - 12:00

Napište nám

Zásady ochrany osobních údajů

Informace o cookies

BENE CB spol. s r.o.

Všechna práva vyhrazena © 2018