Nevyřízené Telefony

V případě, že kolega má obsazený telefon přesměrovávají se telefony na ústřední telefon k asistentce. Je povinnost asistentky (nebo kolegy, který telefon vezme):

  • Sdělit klientovi, že není kolega v práci (podívá se do google tabulky).  V případě, že kolega v práci je, sdělit, že kolega zavolá později.
  • Napsat do Trella do karty Telefony jakému kolegovi telefon patřil (ozančit „@“, aby přišlo upozornění), kdo volal a číslo telefonu, případně další komentář.
  • V případě, že kolega využívá klouzavou pracovní dobu, a kolega za něj vezme telefon, postupuje tento kolega stejným způsobem popsaným výše, pokud telefon sám nevyřídí.
  • Po vyřízení telefonu kolega škrtne v seznamu svůj nevyřízený telefon, a tím dá na vědomí, že telefon vyřídil.

 

Sídlo firmy

BENE CB spol. s r.o.
E. Rošického 460/12
370 05 České Budějovice
SKYPE jméno: Firma BENE CB spol. s r.o.
E-mail: office@benecb.cz

IČO: 26020718
DIČ: CZ26020718
vedená v OR u KS České Budějovice, oddlíl C vložka 9344

Provozní doba

Pondělí - čtvrtek 08:00 - 16:00
Pátek 08:00 - 13:30
Polední pauza 11:00 - 12:00

Napište nám

Zásady ochrany osobních údajů

Informace o cookies

BENE CB spol. s r.o.

Všechna práva vyhrazena © 2018