Platební morálka a důsledky neplacení

Klient je povinen hradit veškeré faktury za poskytnuté služby řádně a včas, ve lhůtě splatnosti uvedené na daňovém dokladu (standardně do 10 dnů od vystavení faktury, není-li uvedeno jinak).

1. Pozastavení poskytování služeb při prodlení:
V případě prodlení klienta s úhradou faktur je Poskytovatel oprávněn pozastavit poskytování všech služeb až do úplného uhrazení veškerých dlužných částek.

2. Den zaplacení:
Za den uhrazení se považuje den, kdy je platba připsána na účet Poskytovatele.
V případě prodlení se po připsání platby nepřihlíží ke zpětně zaslaným podkladům – za relevantní datum pro následné zpracování se považuje den připsání platby a nové doručení kompletních podkladů po této úhradě.

3. Právo vypovědět smlouvu:
V případě opakovaného prodlení s úhradou faktur, nebo při prodlení bez předchozího jednání o posečkání, je Poskytovatel oprávněn odstoupit od smlouvy.

4. Riziko sankcí:
V případě pozastavení poskytování služeb z důvodu prodlení klienta s platbou nese klient veškerou odpovědnost za případné sankce, pokuty a jiné důsledky vyplývající z nemožnosti včasného zpracování a podání daňových a účetních výkazů.

Sídlo firmy

BENE CB spol. s r.o.
E. Rošického 460/12
370 05 České Budějovice
SKYPE jméno: Firma BENE CB spol. s r.o.
E-mail: office@benecb.cz

IČO: 26020718
DIČ: CZ26020718
vedená v OR u KS České Budějovice, oddlíl C vložka 9344

Provozní doba

Pondělí - čtvrtek 08:00 - 16:00
Pátek 08:00 - 13:30
Polední pauza 11:00 - 12:00

Napište nám

Zásady ochrany osobních údajů

Informace o cookies

BENE CB spol. s r.o.

Všechna práva vyhrazena © 2018