Neplátci DPH
Tento odstavec se vztahuje na klienty, kteří nejsou plátci DPH a vedou účetnictví v souladu se zákonem o účetnictví
1. Rozsah dodávaných podkladů:
-
přijaté faktury
-
vydané faktury
-
bankovní výpisy ke všem účtům
-
pokladní doklady
-
smlouvy a dodatky, pokud mají účetní nebo daňový dopad
-
další doklady dle pokynů Poskytovatele
2. Termín dodání:
-
Klient je povinen dodat podklady nejméně 1x za čtvrtletí, nejpozději do 15. dne měsíce následujícího po skončení čtvrtletí.
(např. za 1. čtvrtletí do 15. dubna)
3. Pozdní dodání:
-
V případě pozdního dodání podkladů si Poskytovatel vyhrazuje právo účtovat příplatek za expresní zpracování dle aktuálního ceníku a zároveň upozorňuje, že pozdní dodání může mít vliv na včasné zpracování daňových přiznání a jiných zákonných výkazů.
4. Povinnost úplnosti a správnosti:
-
Klient odpovídá za to, že dodané podklady jsou úplné, pravdivé a v souladu s právními předpisy.
-
V případě zjištění chyb nebo neúplností je klient povinen tyto bezodkladně opravit na základě upozornění Poskytovatele.
5. Forma dodání:
-
Podklady je možné předávat zejména prostřednictvím aplikace Dokladujto.cz, případně jinou formou po předchozí dohodě (např. e-mailem, osobně v sídle společnosti).