Mzdové podklady

Tento odstavec se vztahuje na klienty, kteří jsou zaměstnavatelé, tzn. mají zaměstnance (na HPP, DPP, DPČ a další).

1. Rozsah dodávaných podkladů:

  • docházky či jiné podklady ke zpracování mezd

  • pracovní smlouvy, dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti, jednatelské smlouvy a jiné typy smluv či včasný požadavek o jejich přípravu k podpisu

  • výpovědi, dohody či další typy ukončení zaměstnaneckého poměru či včasný požadavek o jejich přípravu k podpisu
  • osobní dotazníky, mzdové výměry, dodatky a další dokumenty důležité pro správné zpracování personální agendy

  • včasné nahlašování změn u zaměstnance, např. změna zdravotní pojišťovny, změna adresy, změna jména, změna stavu, změna v uplatnění daňového zvýhodnění, změna bankovního účtu
  • včasné nahlašování změn u zaměstnavatele, např. změna sídla, změna bankovního účtu pro účely úhrady pojistného, změna jednatele
  • další doklady dle pokynů Poskytovatele

2. Termín dodání:

  • Klient je povinen dodat mzdové podklady za každý kalendářní měsíc, nejpozději ale alespoň 48 hodin před sjednaným výplatním termínem.

  • Klient je povinen ohlásit začátek každého zaměstnaneckého poměru nejpozději do 3 dnů od data nástupu a nástup jakéhokoliv cizince nejpozději již v den nástupu do zaměstnání kvůli zákonné lhůtě na přihlášení zaměstnance.
  • Klient je povinen ohlásit konec každého zaměstnaneckého poměru nejpozději v den ukončení kvůli zákonné lhůtě na vystavení zápočtového listu a zákonné lhůtě na odhlášení zaměstnance.

3. Pozdní dodání:

  • V případě pozdního dodání podkladů si Poskytovatel vyhrazuje právo účtovat příplatek za expresní zpracování dle aktuálního ceníku a zároveň upozorňuje, že pozdní dodání může mít vliv na včasné zpracování přehledů, uložení pokut ze strany OSSZ či zdravotních pojišťoven a může dojít k pozdní výplatě mezd.

4. Povinnost úplnosti a správnosti:

  • Klient odpovídá za to, že dodané podklady jsou úplné, pravdivé a v souladu s právními předpisy.

  • V případě zjištění chyb nebo neúplností je klient povinen tyto bezodkladně opravit na základě upozornění Poskytovatele.

5. Forma dodání:

  • Podklady je možné předávat zejména prostřednictvím e-mailu, případně jinou formou po předchozí dohodě (např. osobně v sídle společnosti, poštou).

Sídlo firmy

BENE CB spol. s r.o.
E. Rošického 460/12
370 05 České Budějovice
SKYPE jméno: Firma BENE CB spol. s r.o.
E-mail: office@benecb.cz

IČO: 26020718
DIČ: CZ26020718
vedená v OR u KS České Budějovice, oddlíl C vložka 9344

Provozní doba

Pondělí - čtvrtek 08:00 - 16:00
Pátek 08:00 - 13:30
Polední pauza 11:00 - 12:00

Napište nám

Zásady ochrany osobních údajů

Informace o cookies

BENE CB spol. s r.o.

Všechna práva vyhrazena © 2018