Expresní příplatek – Mzdy

Tato stránka stanovuje podmínky a výši příplatků za expresní zpracování mezd v případě jejich pozdního dodání ze strany klienta nebo požadavku na zpracování mezd mimo standardně dohodnuté termíny.

Příplatky se uplatňují za účelem pokrytí zvýšených nákladů spojených s mimořádným zpracováním mzdové agendy v časové tísni a slouží k ochraně standardního chodu zpracování služeb.


Přehled expresních příplatků

Situace Výše příplatku
Dodání kompletních podkladů pro mzdy nejpozději 48 hodin před stanoveným termínem výplaty mezd (pondělí 2.6.2025 12:46, výplatní termín 5.6.2025) 0,- Kč
Dodání kompletních podkladů pro mzdy později než 48 hodin před stanoveným termínem výplaty mezd (pondělí 2.6.2025 12:46, výplatní termín 3.6.2025) Expresní příplatek ve výši 100 % z paušální ceny za zpracování každé mzdy. V případě domluvy na pozdější termín se expresní příplatek neúčtuje.
Požadavek na zpracování mezd před dohodnutým termínem výplaty (např. dřívější výplata) Expresní příplatek dle individuální dohody, minimálně 100 % z paušální ceny za zpracování každé mzdy. 

Stanovení termínu výplaty mezd

Každý klient má s Poskytovatelem individuálně dohodnutý termín výplaty mezd (např. 10., 15. den v měsíci apod.).

Pokud termín výplaty připadá na víkend nebo státní svátek, je nezbytné dodat podklady tak, aby umožnily řádné zpracování mezd v předstihu, tj. aby mzdy byly zpracovány a připraveny k výplatě nejpozději v poslední pracovní den před tímto termínem. Tzn., pokud klient dodá podklady v sobotu, nemůže očekávat zpracování mezd v pondělí, ale tato lhůta začíná běžet v podělí.


Podklady pro zpracování mezd

Za kompletní podklady pro zpracování mezd se považují zejména:

  • docházky zaměstnanců

  • podklady k nástupům nových zaměstnanců

  • podklady k ukončení pracovních poměrů

  • podklady ke změnám smluv a odměn

  • podklady k provedeným srážkám (exekuce, půjčky, benefity apod.)

  • ostatní dokumenty nutné pro správný výpočet mezd dle konkrétní situace klienta


Důsledky pozdního dodání podkladů

Pozdní dodání podkladů pro zpracování mezd může vést k:

  • nemožnosti včasného podání přehledů na OSSZ a zdravotní pojišťovny

  • opožděné výplatě mezd zaměstnancům klienta

  • riziku uložení pokut a sankcí ze strany OSSZ, zdravotních pojišťoven a dalších orgánů, za které odpovídá klient v souladu se smlouvou.


Poznámka:

  • Uvedené příplatky jsou bez DPH.

  • Platné znění ceníku je vždy uvedeno ve smlouvě s klientem a jeho případných dodatcích.

  • Společnost BENE CB si vyhrazuje právo upravit výši příplatků v souladu s aktuálním ceníkem a o změně informovat klienta.

Sídlo firmy

BENE CB spol. s r.o.
E. Rošického 460/12
370 05 České Budějovice
SKYPE jméno: Firma BENE CB spol. s r.o.
E-mail: office@benecb.cz

IČO: 26020718
DIČ: CZ26020718
vedená v OR u KS České Budějovice, oddlíl C vložka 9344

Provozní doba

Pondělí - čtvrtek 08:00 - 16:00
Pátek 08:00 - 13:30
Polední pauza 11:00 - 12:00

Napište nám

Zásady ochrany osobních údajů

Informace o cookies

BENE CB spol. s r.o.

Všechna práva vyhrazena © 2018