Čtvrtletní plátce DPH – Fyzické osoby
Tento odstavec se vztahuje na klienty, kteří jsou plátci DPH se čtvrtletním zdaňovacím obdobím a současně jsou fyzickými osobami (FO).
1. Rozsah dodávaných podkladů:
-
přijaté faktury
-
vydané faktury
-
bankovní výpisy ke všem účtům
-
pokladní doklady
-
doklady o uskutečněných a přijatých zálohách
-
smlouvy a dodatky, pokud mají účetní nebo daňový dopad
-
další doklady dle pokynů Poskytovatele (např. evidence majetku, cestovní příkazy, podklady pro Intrastat, apod.)
2. Termín dodání:
Klient je povinen dodat kompletní podklady za každý kalendářní čtvrtletí nejpozději do 15. dne následujícího měsíce.
(např. za 1. čtvrtletí leden – březen do 15. dubna)
2.1. Intrastat:
V případě povinnosti k vykazování Intrastatu je klient povinen dodat příslušné podklady včas tak, aby umožnil Poskytovateli splnění povinnosti podání nejpozději do 8 pracovních dnů po skončení sledovaného měsíce.
3. Pozdní dodání:
V případě pozdního dodání podkladů si Poskytovatel vyhrazuje právo účtovat příplatek za expresní zpracování.
Pozdní dodání může způsobit nemožnost včasného podání DPH, Kontrolního hlášení, Intrastatu a dalších zákonných výkazů a vystavit tak klienta riziku sankcí ze strany správce daně a dalších orgánů.
4. Povinnost úplnosti a správnosti:
Klient odpovídá za to, že dodané podklady jsou úplné, pravdivé a v souladu s právními předpisy.
V případě zjištění chyb nebo neúplností je klient povinen tyto bezodkladně odstranit na základě upozornění Poskytovatele.
5. Forma dodání:
Podklady je možné předávat zejména prostřednictvím aplikace Dokladujto.cz, případně jinou formou po předchozí dohodě (např. e-mailem, osobně v sídle společnosti).